Přeskočit na hlavní obsah

Vysoká škola života

Jistě jste již nejednou v internetových diskusích narazili na kolegy diskutéry, kteří ve svých profilech uváděli v kolonce dosažené vzdělání Vysokou školu života. A určitě vám to, stejně jako mně, vrtalo hlavou, neboť na vysokoškolsky vzdělané osoby často vystupovali jako úplní kreténi.

Trochu jsem zapátral, jak to s tou Vysokou školou života je a považte – ona skutečně existuje! Jakmile jsem pochopil, že VŠŽ (neplést prosím se školou železničářskou) je v podstatě nejkomplexnějším vzdělávacím systémem ve vesmíru, zažádal jsem si o licenci a po náročných ústních zkouškách, předložení projektu a vypití dvou litrů MMS proti plísním jsem licenci skutečně obdržel! 

Vypisuji tímto tedy první semestr distančního studia, které vám umožní získat vysokoškolský diplom o měsíc dříve než v Plzni! Neváhejte a pojďte studovat do naší Vysoké školy života!

VYSOKÁ ŠKOLA ŽIVOTA

  • Typ studia: distanční
  • Časová náročnost: každou sudou sobotu od 19:00 do 21:00 hod.
  • Délka studia: 3 měsíce
  • Dosažené vzdělání: DaS. (Doctor alternative scientias)

OBOR PÉČE O DÍTĚ

  • 1V1. Očkování dětí a desatero způsobů, jak se mu legálně vyhnout.
  • 1V2. Autismus a jeho léčba přírodní chemoterapií a klystýry.
  • 1V3. Krávy a jiný dobytek z pohledu zdravé výživy vyvíjejícího se dětského organismu.
  • 1V4. Vliv hudebních frekvencí na kvalitu vody pro kojence.
  • 1V5. Krystaly, drahokamy, pyramidy a jiné nerosty z pohledu nutričního a energetického.
  • 1V6. Úvod do základů výchovy indigových, zlatých, diamantových a platinových dětí.
  • 1V7. Problematika oxidu chloričitého a jeho blahodárného působení na dětskou imunitu.
  • 1V8. Odčervovací a detoxikační procedury, základy kvantové tachyonizace.
  • 1V9. Základní statistické metody homeopatického ředění.
  • 1V10. Biorezonance, plazma a jejich rizika při použití nesprávných frekvencí.
  • 1V11. Veselé dítě je zdravé, smutné mrtvé. Úvod do psychosomatiky dle docenta Hnízdila.
  • 1V12. Alobal jako všelék.
  • 1V13. Kávový klystýr: jedinečný prostředek pro udržení zdravé střevní mikroflóry. Brazilská kávová zrnka a jejich rizika.

OBOR ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ

  • 1Z1. Složení chemtrails a způsoby jeho distribuce. Ochranné prostředky.
  • 1Z2. Hliník, baryum, lithium, fluor, morgellony a jiné toxické jedy v atmosféře.
  • 1Z3. Molekuly vody, jejich paměťové charakteristiky, vodní spining levotočivý.
  • 1Z4. Základy pěstování geneticky nemodifikovaných potravin.
  • 1Z5. Preferované způsoby konzumace geneticky nemodifikovaných potravin.
  • 1Z6. Jak se vyhnout supermarketům. Ochrana před čárovými kódy.
  • 1Z7. Identifikace důvěryhodného zemědělce pomocí rozborů použité chlévské mrvy.
  • 1Z8. Elektrosmog a způsoby jeho eliminace (přednáška i semináře se pořádají v brdských lesích).
  • 1Z9. Jak kaloricky správně využít dostupnou pránu.

OBOR PRÁCE S INFORMAČNÍMI ZDROJI

  • 1L1. Vyhledávač Google – způsoby ignorance odkazů z mainstreamových a odborných médií.
  • 1L2. Seznam.cz – desatero důvodů, proč používat slovanský vyhledávač.
  • 1L3. Ostatní relevantní zdroje vhodné ke studiu (Sputnik, Aeronet, Badatel.net, AC24.cz, ParlamentniListy.cz a další ověřené a informačně bohaté servery).

EKONOMIKA A HISTORIE

  • 1K1. Přehled díla světoznámých vědců umlčených vyššími zájmy, úvod do konspirační kriminologie.
  • 1K2. Lidstvo nikdy nebylo na Měsíci.
  • 1K3. Země je dutá. Lidská lebka také. Teoretické důsledky.
  • 1K4. Peníze jsou zlo. Doplněno přednáškou akademika Jaroslava Duška.
  • 1K5. Bildeberg, Ilumináti a Kalousek.

GRAMATIKA A PRAVOPIS

  • 1M1. Princip práce s verzálkami, diakritikou a interpunkcí. Výhody klávesy CAPS LOCK.
  • 1M2. Eliminace doposud získaných znalostí pravopisu, kritické hodnocení činnosti Ústavu pro jazyk český.
  • 1M3. Slovanské jazyky ve světě, historie jejich vzniku v rovníkové Africe.     

NEPOVINNÉ PŘEDMĚTY

  • 1N1. Deformace reality kvantovou vlnou.
  • 1N2. Prstová cvičení – reiki, shambala, merkaba, vaginální a rektální mapování.

Studium je zakončeno diplomovou prací. Úspěšní absolventi obdrží Duhový diplom. 

DOPORUČENÁ TÉMATA

  1. Vrazi v bílých pláštích v průběhu dějin.
  2. Manipulační techniky farmalobby.
  3. Proč konvenční „věda“ popírá tachyonové plazmazářiče?
  4. Aplikace CDS2 a DMSO u novorozenců: případová studie.
  5. HAARP a vlny tsunami.
  6. Kalousek.

Přihlášky posílejte telepaticky severovýchodním směrem každou neděli podvečer. Zachycení uchazeči budou přijati.

Politologická fakulta se připravuje. 

Miloslav Plaváček Lešetický v.k.
doživotní rektor Vysoké školy života

Starý Mrzout
dočasný prorektor Vysoké školy života

Kalousek
kdo ví

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Výslech

Vyšetřovatel se zamračil a hodil po obviněném pohled, který odkoukal ze seriálu Ostří poldové. Mládenec na nepohodlné židli se zavrtěl a zatvářil se sveřepě. "Únos je závažný trestný čin!" Zvýšil kriminalista hlas a doufal, že jeho protějšek trochu zvadne a začne spolupracovat. "Osm let natvrdo mezi teplomilci a jinými přírodními úkazy nemáte přeci zapotřebí." Poznamenal temně: "Obden penis v řiti vás dlouho bavit nebude." Opřel se v křesle a cvrnknul prstem do klávesnice počítače, jehož procesor s číslem 386SX nedávno odešel do křemíkového nebe. To ale obviněný vidět nemohl. Mladík se mírně zavrtěl, upamatoval se na slova svého kamaráda, který absolvoval dva semestry právnické fakulty v Plzni a získal titul, načež odpověděl: "Prudila." A zmlknul. "To vás neomlouvá, pane! Zanechat tu dámu takhle naholo a bez pomoci je přeci zvěrstvo!" Vyštěkl a očekával reakci. Ta se dostavila vzápětí. " Byla to prudička," zopakoval mladík,

Jak správně používat internet. Komerční sdělení.

Vyhněte se mu širokým obloukem. Je prokázáno, že se jedná o jeden ze tří nejničivějších vynálezů, které kdy lidský mozek stvořil. Další jsou atomová bomba a daň z přidané hodnoty. Pokud jste slabší povahy a ignorovat ho nedokážete, pokračujte k bodu dva tohoto návodu. Máte-li už doma internet, dodržujte základní zásadu, která zajistí vaše duševní zdraví. Nikdy -   podotýkáme - nikdy nic nekomentujte a už vůbec nevstupujte do jakékoliv diskuse, ať už na Facebooku nebo v komentářích na různých zpravodajských serverech. Učiníte-li podobnou chybu, držte se jako klíště foxteriéra ustanovení číslo tři. Nikdy nepište, co si doopravdy myslíte, jinak budete po zásluze potrestáni. Sdělujte zásadně myšlenky jiných bytostí a případný komentář vždy začínejte slovy: " Tak nevím, ale slyšel jsem od jednoho kamaráda, že to celé bylo jinak." Slovo kamarád můžete alternativně zaměnit za synonyma: soused, tchýně, manželka, vrah v bílém plášti, přítelův multilingvní jezevčík, Chobot, Yamuna, H

Jak vést dialog s odpůrcem očkování

Jejich revírem je internet. Jejich tempo je vražedné. Jejich protivníci jsou vědci, lékaři a imunologové. Matky z antivax pracují ve dne v noci. Jejich úkolem je zachránit lidstvo.  Jak tedy vést smysluplný dialog se zarytou odpůrkyní očkování?  Nijak. Nejde to. Pokud už vás rozum zradí a vy vstoupíte do diskuse, postupujte podle našeho pečlivě zpracovaného návodu. 1. Výchozí situace: Ony jsou matky! Chápete? Ony nejlépe vědí, co je pro jejich robátka nejlepší, protože jsou diplomované absolventky „Vysoké školy života“ a postgraduálního kurzu oboru „Na mateřské, ale určitě nééééé dovolené“ . Věří své intuici a selskému rozumu, což je divné, poněvadž většina z nich by ani krávu podojit nedokázala. Pokud jste bezdětní, do diskuse nikdy nelezte. Váš názor má cenu smrku z nosu. Navíc jste ovce jdoucí s davem a konverzace s vámi nemá smysl, což se dozvíte přibližně ve třetí větě s poukazem na to, abyste nebyli líní a něco si nastudovali, načež vás zavalí spoustou hodnověrných odkazů. Dopor